Saturday 4 November 2017

Forex Margin Rufen Sie Ne Dirajte Mi Ravnicu


pjesmarica 2 Mata Mata je rođen jedne nedilje, cetrdeset neke godine otac nije za njega ni Zn-O, s kriznog puta kad se vratio Zivili tako skromno al ponosno, u selu malom pitomom slavonskom seoske Baby nisu ga volile kad krene Sorom navuku firange Ref. A ja, ko da ga vidim jos i traurig u kas Vraca konje s pojila selo prica, Matu ne briga samo konje BRZE potjera Onda je dosla devedeseta otac rece traurig il Nikada Mata krenu ko iz nekog sna bez igdje ista al srca velika Te su mu Zime brata ubili spalili selo, konje odveli oca su nasli nakon mjesec, dva slomila ga tuga velika Ref. Bio sam s Matom Prošle nedilje kod crkve poslije mise jutarnje uz njega sin mu i djeca Bratova pa gdje si Mata, Kako je, Pitam ga Veli mi, sve ce biti ko ranije opet ce selo okitit kapije sve cemo vratit, al jedno nikad ne uspomene sto su nam nestale A ja, ko da ga vidim jos i traurig u kas Vraca konje s pojila selo prica, Matu ne briga samo konje jos BRZE potjera Selo prica, Matu ne briga samo konje, ajde Moja Juli ka Kad se sjetim ja, moja Ludo Juliska kako si mene ljubila kako smo samo plesali dok su cardas svirali Refren tvoje männlich slatke cizmice zemlju nisu dirale nije bilo ljepse curice od tebe, golubice Meni cini se da su noci te Zvijezde sve nama sijale pokraj carde trava polegla nama pamet pobjegla Refren Samo Bog zu zna, moja Juliska gdje si traurig, u cijim snovima meni dusa uvijek zaigra kada cardas zasvira Nach oben Nach oben Alle Zeitangaben in WEZ +1. Es ist jetzt Uhr. Znade vranac gdje ve em ulare, ich psi znaju pa na mene ute. Od dvora do dvora, nigdje takvog lopova, ukrast u ti srce ja, curo malena. Ne ljuti, se na me stari, Ich suche Babe iz Tri Sela. Zu jdm. Sie haben noch nichts in Ihrem Warenkorb. Kud god krenem svaka bi mi dala, da ekam kod nje zoru ranu. Sve birtije obi o sam Ich bin ein Freund von mir, ich bin ein Freund von mir. Sve birtije obi o sam, smirio se nisam, dno ivota dotako sam, predao se nisam, ko skitnica ivio sam i nije mi ao, jo bi jedan ivot ja za ovaj dao. Konobari moji, moje vjerne sjene, uvajte me pjesmu, moje uspomene, traurig negdje daleko, znam da ona pla e, prijatelju stani pa zasviraj ja. REF. Da sam imo aku dukata Ima dana na te ne mislim ivot stisne pa zaboravim Al u srcu uvik tvoj je lik Jo se nadam vratit e se ti Ka u da se nisi ljutila O meni si Lipo pri ala Ka u suzu tek bi pustila Kad si za Me digod do ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula ula.................... Digod do ula Svirci moji Svirci moji, jos je rano tek je ponoc tu svirajte mi polagano ne budite nju Ref. Ne ljubim je zbog imanja ne proklinjem zbog cekanja pustit cu je neka sanja jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj Svirci moji, valja poci i noc ima kraj mozda zorom grijesni ljudi odlaze u raj Ref. Slavonijo Ja sam tvoje dijete Tu gde cvije e rosom ne opaja Gdje se nebo s morem ita spaja Moja prva ljubav tu se skriva Slavonija moja mirno sniva Uspomene moje tu su tkane Ko bisere Nizao sam dane Volim ljude u mom starom kraju Ne mogu bez tebe zavi aju Von ro Enja srcu te Nosim Slavonac sam s tobom se ponosim Uvijek k tebi moje misli lete Slavonijo, ja sam tvoje dijete Kada ujem stare pjesme tvoje Suzu skrivam dnu du e moje A na kraju kada pjesme krene Nitko nije sretniji od mene A kad jednom svima ka em zbogom za sve vijeke ja u ostat s tobom Mili kraju zagrli mich ja e Pjevajte mi nek nitko ne pla e Nek zvone tambure Nek zvone tambure nek sviraju I srce bolno nek diraju Nek zvone tambure dok ne svane Dok bol u srcu, dok bol u srcu Ne prestane Ostanite svira i do jutra Svirajte mi samo pjesmu tu Ba mich briga zu e biti Sutra Ja ve Epochen volim samo nju Nek zvone tambure nek sviraju I srce bolno nek diraju Nek zvone tambure dok ne svane Dok bol u srcu, dok bol u srcu Ne prestane Ostanite Birta i jo malo Dajte Vina ja pla bin za sve Ni tun zB mi vi e nije stalo Stalo mi je jedino tun nje Nek zvone tambure nek sviraju I srce bolno nek diraju Nek zvone tambure dok ne svane Dok bol u srcu, dok bol u srcu Ne prestane Prijatelji ne urite ku i Ne e ku a nikud s mjesta svog Nije ku ein ko Dragan moja zu pobje e iz ivota mog Nek zvone tambure nek sviraju I srce bolno nek diraju Nek zvone tambure dok ne svane Dok bol u srcu, dok bol u srcu Ne prestane Sve je ona meni Volio sam jednom jako u zivotu svom, garavusu, garavusu u Sokaku mom Sve je ona meni dobro sto ja znam srce moje lazem sebi bolje kad sam sam 2x Opile mich njene OCI, Ne znam sto je nju, pa je dala mladost svoju za barabu tu Ref. 2x Otisla je za tri dana ni sam ne znam KUD srce moje za njom kuca ali uzalud Moj je Dado puno Radio ein ja samo novce tro io ja ko gazda auf ko Sluga traurig imamo zbog tog tuga moj je Dado puno Radio Kada zorom sunce osvane mene svirci ku i pet doprate svira a mene prati ajde dado ti ih plati mich nist valjda d abe pratili Ka e dado Ajmo raditi Valjalo bi ito kositi pusti dado ito, sijeno ba je vru e, udo jedno Ajmo dado togod popiti Dok je meni Dade u ku iu ivotu ni me ne mu i Brüstungs radi meni daje zu Lipo neka traje da se dadi zu Gott ne desi Nedirajte mi ravnicu Veceras mich dobri ljudi nemojte nista Pitati neka suze tiho teku pa ce manje boljeti je. Jos u sebi cujem majku kako tuzna govori kad se jednom vratis sine ja cu te cekati. Mene zovu moja polja mene zovu tambure prije nego sklopim von jos jednom vidim sve. Ne dirajte mi veceras uns pomenu u meni, ne dirajte mi ravnicu jer ja cu se vratiti. Milo moje Milo moje, milo mame svoje Diesen Artikel weiterempfehlen. Vi e moje, nego mame svoje. Milo moje, milo moje Nachricht senden Zuzwinkern Milo moje, milo umiljato. Nachricht senden Zuzwinkern Milo moje, milo umiljato. Od kada ti Ich ne ljubim grudi Niti spavam, nit se sretan budim. Od kada ti Ja ne ljubim Läuse i ne ivim, zvjezde mi Danice. Reci dal ich, dal ich voli zlato Milo moje, milo umiljato. Reci dal ich, dal ich voli zlato Milo moje, milo umiljato. Konji bili, konji Vrani Jo po danu nekako i mogu Bis sakriti bez zamirke Bogu Al po no i kada sve UTI ein zbog si anja san na oi ne e Ej kakve sam konje imo Konje Galle konje vrane Konje Galle konje vrane I Erave razigrane Upalite onaj fenjer stari Neka svitli dok Zora ne svane Neka u njem Gore uspomene Na minule dane Sve sam Prodo rastepo imanje zu ga za mir stari dido smogo Da bi mogo PLATIT lumpovanje Nebi l srcu pijan pomo mogo Ref Ej kakva sam kola imo Za moma ke na Ljubavi lude dane Ostala mi kraj sala ein Ispod duda krajputa ein Ostala mi kraj sala a Pale na nji suve grane Ej kakve sam konje imo Kad se Tena udavala Kad se Tena udavala, od ae se nisam mako, alio sam sudbu svoju, pijan tu ja Sam plako Uda e mi moju Meine Freunde und ich, ich liebe dich. Die Boxmaster (Vanguard) Dies ist die Band mit Schauspieler Billy Bob Thornton. Das ist die Band mit dem Schauspieler Billy Bob Thornton. Und diese 2008 Christmas Disc ist ihr zweites Album. Id nennen diese Americana, die anscheinend heutzutage Countrymusik von der Art bedeutet, die sie havent in Nashville seit Jahren gespielt haben. Die Band arbeitete drei Originale für diesen Ausflug, und theyre schön zynisch nimmt auf dem Urlaub, auf Bestellung von Daddy Dont Get Betrunken dieses Weihnachten. (Die Songs nicht hier, obwohl es sein sollte.) Meine Träume von Weihnachten wird von der POV eines Kindes gesungen, das in einem dysfunktionalen Haushalt wohnt, der von Urlaubsgeschenken träumt, die nie kommen. Langsamer als Weihnachten erzählt, wie der Urlaub nur schleift, weil die Sängerin mit Verwandten, die ihn so verrückt wie hundert shithouse Ratten zu tun haben. Und ich werde nicht zu Weihnachten sein, weil die Sänger im Gefängnis sind. Fügen Sie diesen John Prines Weihnachten im Gefängnis, eine perfekte rockabilly Version von Wir drei Könige, ein hoedown nehmen auf Mel Tormes das Weihnachtslied und die einzige countrified Version von glücklichem Weihnachten (Krieg ist vorbei), den ich im Augenblick denken kann. Dies könnte für einige Leute zu Land sein, aber es hängt schön zusammen und die Originale verdienen es, mehr gehört zu werden. Kategorie anzeigen

No comments:

Post a Comment